pondělí 10. května 2010

V koupelně ...


Starou poličku jsem si kdysi upravila k obrazu svému a má své místo v koupelně. Andělka je milý dárek od jedné hodné paní :-)

8 komentářů:

  1. AHOJTE IVETKO .TAK JSEM PRÁVĚ NATREFILA NA VÁŠ BLOG . MOC HEZKÉ A ÚTULNÉ . URČITĚ SE BUDU VRACET . DOVOLÍM SI VÁS POZVAT TAKY K NÁM ,K NAKOUKNUTÍ .MĚJTE HEZKÝ CELÝ TÝDEN ... A TA POLIČKA, JE TAKY SUPER !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi má levandulovááááá.....Krásný to máš všecičko.Pa Pája

    OdpovědětVymazat
  3. Bohunko moc děkuju, k vám už jsem taky nakoukla a ráda budu sledovat váš krásný blog. Díky a taky přeju pěkný celý týden. Iveta

    Ahoj Pavlínko, :-))) vždyž ty víš :-) levandule je prostě moje. Jen mě hrozně mrzí, že mi zimu nepřežila jedna stromková ze zahrady :-( papa

    OdpovědětVymazat
  4. Vše vám tam pěkně ladí,máte to krásné.Pěkný den.Karin

    OdpovědětVymazat
  5. Ivetko, moc pěkné zátiší, jemné, holčičí...
    Krásné odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ivet polička je nádherná,moc se mi líbí.Máš to vše moc hezky sladěné.Krásný koutek...zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Všecičko máš krásné Ivet,zdravím:)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezká polička i se všemi těmi drobnostmi. A andělka je úžasná :o)

    OdpovědětVymazat